fredag, februari 10, 2006

puls

å mitt huvud det sitter kanske på sned efter igår men jag har för mycket vadd i det för att orka känna efter ordentligt det var det indiskretaste och jag som är så försiktig men alla andra var väl också indiskreta och indränkta i allt-vad-det-var min lever borde skickas på konvalenscenshem till dalarna och bo i en stuga vid vattnet och sippa citronvatten och ha en filt om knäna efter igår jag ska ringa nu och ordna med detaljerna så får vi alla semester från varandra innan jag blir katolik och biktar mig till döds

på det stora hela är läget under kontroll alltså.

1 kommentarer:

Blogger Ms.Take sa...

låter som om du hade en sjujävla födelsedag. Det var du värd gummn, grattis!

2/11/2006 1:06 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida