tisdag, juni 20, 2006

OMGWTF (besök den bloggen)

Det är fnittrigt idag. Riktigt sådär ytspänningsfnittrigt som närsomhelst förbyts i gapskratt och frustande. Bådar gott inför kvällens tête-à-tête, som förvisso inte ska hållas mellan fyra utan sex ögon. Sex sex sex. OMG stop it. All denna värme, vad händer egentligen där ute. Händer. Nyckelben. Det här är sjukt i huvudet. Undrar om jag ska utfärda en varning så att Holmskan vet vad hon bjudit in till sin fotbollssoffa. Det första hon sa till mig på msn häromdagen var fyllo. Vi gillar ju varandra.

4 kommentarer:

Blogger vstk sa...

nyckelben, vadän denna fetisch? jag förstår jag ska värdera omdömet om Någons dylika högt;)

6/20/2006 4:33 em  
Anonymous Anonym sa...

Verkar finnas för att brytas.

6/20/2006 4:45 em  
Anonymous Anonym sa...

Åh, Christina. Jag också.

Skuldror. Händer. Nackar.

Mmm... Tur att det är fotboll på tv ikväll. Annars vet jag inte vad jag skulle ta mig till.

6/20/2006 5:30 em  
Blogger Ms.Take sa...

Mmmmmm. Han har fina nyckelben, faktiskt... *drömskt*.
Å på midsommar skall jag få K****A
YAY! =)

6/21/2006 7:36 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida