tisdag, januari 30, 2007

Barabom barabim

Och jag kunde lyfta när som helst, antingen tack vare önskningar eller på grund av nysningar. Förkyld som en örn och väldigt nöjd över att idag är idag och inte igår. Jag är trött hela tiden. Hela förra veckan vaknade jag en timme eller så innan klockan ringde och frös genast om ögonen i mitt svartkalla sovrum, för att somna om och vakna igen 0650 som ett lik. Ett lik. Hon skrattar mig i ansiktet varje morgon i badrumsspegeln och katterna väser från golvet. De undrar väl vem det är som går igen. I övrigt har de senaste dagarnas tema varit vampyrfilm. Lost Boys, Near Dark (Dark Fear, Deep Dark, Far Near?) och nån annan gudsförgäten rulle. Jag ska börja kalla mig Tulip. Kronan på det så kallade verket blev Matrix, igår kväll, vi låg tre i sängen och åt choklad och vindruvor. Min mage mår givetvis inte ok. Hej hej klagobloggen men jag mår bra så försök se det i rosa. Liksom med stora svarta tryckbokstäver mot precist ljusrosa raster: småhispig snorörn försäkrar, allt är som det ska. Meanwhile at forskningsinstitutet; jag gläder rodnande dansk och datorer återhämtar sig (?).

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

de återhämtar sig sådär, men 13 gb fossila projekt har raderats i alla fall

1/30/2007 4:51 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida