torsdag, juni 05, 2008

Tut tut tut

Åh är så där kaffespeedad som vanligt när jag dricker två stora baljor på morgon utan att egentligen ha nåt mål med det. Ba, måste diska! vattna balkongen! smörja in benen! Fort fort samtidigt, vilket såklart gör pannkaka av allt. Jag vattnar benen och smörjer in balkongblommorna med sparkling lotion. Glitter i hudlotion=tvåtusentalets mest talande idé. Det är naturligt! Nä, nu ska jag sätta mig på tuba' och möta söstra så vi kan shoppa present till den ohängde brodern som är värsta stor och tar studenten nästa onsdag. Tar förresten, mer får va? Man behöver ju inte göra nåt för att ta studenten, bara ha hjälpligt med godkända ämnen och dyka upp i skolan då och då. Vänta bara ni lastbilsflak, sen kommer dödsångesten och självsvälten. Men tjoa nu medan ni har höjden, gör det.

2 kommentarer:

Blogger eff sa...

Att ta studenten är vad min granne ovanpå brukade göra med jämna mellanrum när jag precis flyttat in i Rüd, '99. Eller, jag antog det var en student han tog.

*zing*

6/06/2008 7:09 em  
Blogger eff sa...

Gud vad dåligt. Skäms.

6/06/2008 7:09 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida