fredag, mars 10, 2006

Kortkort

Har:

  • Sovit till halv tio
  • Räknat
  • Svimmat i duschen (again)
  • Svurit länge och okontrollerat över mitt satans låga blodtryck
  • Lyssnat på Dylan
  • Lyssnat på Dylans mycket mindre intressanta son Jacob som jag älskar högt och fullt
  • Diskuterat skånska sektbeteenden med Mademoiselle

Ska:

  • Pussa på Sweet Señorita som är på väg hit från Stan!
  • Välja ut kvällens outfit
  • Försöka att styla till den där krukväxtlooken
  • Bli bjuden på middag
  • Se Syriana
  • Må alla tiders och dansa i minusgraderna hela vägen hem

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

halvtio?.... jag måste masa mig upp senast halvåtta om dagarna...

3/10/2006 9:43 em  
Blogger mattiasg sa...

lyllo dig.

3/11/2006 2:55 em  
Blogger Chris sa...

syriana var bra och dansen hem också. halv tio får man egentligen inte sova till, speciellt om man har tenta på måndag. jag har dålig karaktär och sämre sovvanor.

3/11/2006 3:22 em  
Blogger eff sa...

Svimmat? Ajfan. Hoppas du är hel och ren. Eller, svimmar man i duschen blir man väl ren på ren automatik, men du fattar.

Krukväxtlook, hihi. Kör med den jag fick se (inte mycket yuccapalm över den). You looked like a million damn dollars, serrö.

3/11/2006 10:45 em  
Blogger Chris sa...

eff babe, rar så in i helvete är du.

3/12/2006 7:52 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida