fredag, maj 26, 2006

Texta mig honey

Bloink! Som på nålar. Varenda gång. Fatta djupet.

5 kommentarer:

Blogger vstk sa...

I know

5/26/2006 5:28 em  
Blogger danne sa...

Tack för ljuset. Jag tittar på solen och ser ditt leende. Du är vackraste.

5/26/2006 6:37 em  
Blogger Chris sa...

och du kvalificerar definitivt in dig på raraste-listan.

ibland far djävulen i en, inte sant? hela mitt kök, här är kaos! göra en sak åt gången, någon?

5/26/2006 6:52 em  
Blogger danne sa...

why göra en sak i taget? :-) Själv ska jag skita i allt och dra till playan om ett par timmar. hoppas jag. Synd (eller tur) att jag inte kan lägga upp bilder i kommentaren så du kunde fått sett hur det ser ut dit jag ska. monterrico heter haket hur som helst. kram.

5/26/2006 7:03 em  
Blogger Peter Madison sa...

Ok, jag har textat, igen.......! Går ut ikväll och lägger huvudet på bardisken och låter någon vänlig själ ta hand om mig..... Kärlek.

5/26/2006 9:10 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida