fredag, juli 07, 2006

Petes lista

Fem saker i min frys?

-whiskystenar, reklampryl från den tiden då Schlumberger ännu fanns i Norden
-ärtor skulle jag tro, frysta då
-is
-is
-is

Fem favvosar i min garderob?

-näsdukssamling från tidigt 1980-tal
-ärtgrön råsidenklänning buren av min mormor på kungamiddag
-svart- och vitrutig slips
-vindtröja köpt på Smögen, så glad jag var
-nåra lik

Fem saker i min bil?

-min bil, hahaha jag dör!

Fem saker i min handväska?

-penna
-papper
-musik
-hårnålar
-koder, nycklar, nallar, passerkort, plastkort, kortkort och parkteaterns spelschema

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag skulle passa mig för ärtor som ligger i frysen och inte är frysta.

7/07/2006 10:15 fm  
Blogger Studiomannen sa...

Ärtgrön klänning?

Ta på dig den när Bruce spelar. Han kan ju sägas vara en kung, på sätt och vis...

Puss på dig min rara vän. Jag blev ju utmanad själv av Deep och tyckte nog att det vore spännande att se dina resultat... notera att jag ej har handväska men väl bil.

Bra helg!

7/07/2006 10:52 fm  
Blogger Chris sa...

det blev inte så spännande. jag känner mig lite inspirerad igen men värmen kan ta död på lite vadsomhelst just, allt ifrån kreativitet till mindre husdjur.

god helg själv sweetie.

7/07/2006 11:01 fm  
Blogger Akut Insikt sa...

kan du inte bara komma och rädda mig?

7/14/2006 12:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida