söndag, oktober 15, 2006

Du och jag Otis

It's early in the moooorning, about a quarter till threeeee

Asså okej hon är inte tre på morgonen men jag är uppe tidigt och tvättar igen bort fläckar av kanske rövin kaffe konjak gamla synder nya tider varför inte bara sova en söndag i sängen och bli sund innan fyrto grader vitttvätt snurrsnurrsnurrar runt i trumman mellan mina öron från inatt är inte redo vem gjorde mig sådan här nu igen också detta igen när det enda man vill är att vila och bli vaken. Kaffe och cigg, någon?

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

När ska lyckas boka en tvättid som inte är kl. 7 en söndagsmorgon?

10/15/2006 9:48 fm  
Blogger Chris sa...

jag tror att en snöboll har större överlevnadschanser i helvetet än att något sådant skulle inträffa. vi är kassa.

10/15/2006 11:08 fm  
Blogger Maria sa...

Åh, Otis. Han är fin han.

10/15/2006 1:22 em  
Anonymous Anonym sa...

när jag vaknade i lördags morse…förlåt framemot lunch kunde jag hoppa över själva tvättandet och gå direkt på upphängandet ty tvättmaskinen var redan startad av någon tidsoptimand med promillehalt hög nog att det är ett under att allt i tvättmaskinen kunde klassificeras som någon form av kulört (inte bara efter tvätt).

och planer ska inte smidas men gårdagens tänkta besök på det välrenommérade crêperiet i den pittoreska grannstada gick om intet då familjeskäl tvingat till stängning, och tanken föddes om utflykt och möjligheten att i bästa sällskap inmundiga creeps med dagens fyllning…on verra

10/15/2006 4:33 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida