tisdag, oktober 17, 2006

Just don't party on a weekday

Ang. Ångström: mår han dåligt idag beror det antingen på ett) krosskador eller två) inhalering av farliga ångor. Han har nämligen delat säng med mig hela natten. Sa jag hela natten? Haha, det var lustigt. Jag menar de fyra timmarna mellan halv tre och halv sju. Igår kväll var jag nämligen på grandios middag i stadshuset. Med anledning av min arbetsgivares 150-årsdag tyckte vi att det var läge att fira lite. gtrf (Å, det där skrev Ångström.) Full gala i en värld som jag är omåttligt nyfiken på men inte vill vara en del av, en hel del underhållning och en passage i middagskonversationen som föranledde småprat om Lagrange-relaxering. Don't ask why. Efter sittande middag till mitt i natten dansade vi från blå in i gyllen och man kunde till exempel få glädjen att se sin kollega i full swing samt låtsas att schlager är helt ok. På det stora hela var det mycket bra att spendera lite tid i stadshuset emedan jag kunde rekognosera inför den tionde december. Jag fattar inte varför ingen har ringt mig än, jag måste ju skriva tacktal i god tid.

Ang. mig: Please God kill me now.

7 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

och idag dricker vi inget kaffe säg?

10/17/2006 8:08 fm  
Blogger Chris sa...

baby, blä på re.

10/17/2006 9:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Syster, jag vill se en bild på katterna, pronto! :)

10/17/2006 11:09 fm  
Blogger Chris sa...

jaja, mamma mia, hundar börja tala mat. de är så jävla flängiga att de är omöjliga att fånga på bild.

sis, jag saknar dig så.

10/17/2006 11:38 fm  
Anonymous Anonym sa...

jag måste tyvärr göra dig besviken men jag tror faktiskt inte att jag och Ångström skulle tycka om varandra...eller han kanske skulle bli lite förtjust men det skulle vara av den enkla anledningen att jag inte tycker om katter och de verkar känna det på något vis varpå de fattar tycke. är detta ett mänskligt drag tro?

10/17/2006 1:33 em  
Blogger eff sa...

Ej relaterat till inlägget i fråga, men ändå...

http://www.vertigo.se/

10/17/2006 6:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag som letat efter Äldreomsorgen i Övre Kågedalen länge nu.

10/17/2006 6:22 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida