fredag, november 24, 2006

Förlåt ursäkta

Som jag vet vad hon menar. Som jag vet precis exakt vad hon menar. Rör mig inte snälla bara älska mig för min briljans, på håll, kan du inte sluta röra mig din idiot. Inte där inte där och inte där. Inget du gör kan tända mig. Så menar hon. Sen bannar hon sig själv för att det är något som är galet i världen och att det uppenbart är hennes fel. Det är sådana som vi, det är vårt fel. Sorry alla! Vi tar på oss det här! Det är inte ert fel att ni inte kan tända oss, det är vårt. Ursäkta ursäkta ursäkta, jag ska be om lov att kräla ut baklänges och släpa tungan i smutsen på golvet här. Jag är så hemskt ledsen. Förlåt.

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

neejje...varför sån??...Jag förstår verkligen inte...varför sån??:(

Kram bästa!

11/24/2006 3:36 em  
Anonymous Anonym sa...

Är man briljant förtjänar man det bästa.
Varför sänka kraven om man vet vad man är värd?

11/24/2006 3:41 em  
Anonymous Anonym sa...

pete och m, ja det kan man råga sig. man ska stå upp ju, inte krypa, men det är så bekant nära golvet ibland.

idag är en bra dag.

11/24/2006 4:05 em  
Anonymous Anonym sa...

Jomen hur vet man vad man förtjänar? Eller.. hur vet man om man redan fått det man förtjänar men inte unnar sig det?

11/24/2006 4:28 em  
Blogger Therese sa...

vstk: jag tror man måste känna efter och våga stå ut i känslorna (psyklogyrket here I come :P) men faktiskt, jag tror det är så. Våga prova, är det fel så sumpa det, gör om och gör rätt, är det rätt så är det inte hela världen om man sumpar det heller. man får alltid en ny chans om man vill ha en.

11/24/2006 6:41 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida