torsdag, oktober 14, 2010

Håret, angsten

Okej, värdsligheter idag är angsten över att klippa av mig håret. Jag har jäääättelångt hår nu. Så långt som det inte har varit sen jag gick i tvåan, n' I'm talking lågstadiets tvåa. Det var exakt två år sen jag klippte mig sist, och då var det kort. Tänk Robyn. Jag tycker egentligen att jag är mycket finare, och ballare, med kort hår men jag ville liksom prova långt. Ha det blåsande i vinden en solig kväll på Skinnarviksberget etc etc. Grejen är att jag nu har provat långt, det är inte bra, jag har det aldrig utsläppt i alla fall, men jag har KLIPPANGST. Det har jag fan aldrig haft förut. Det är bara för att jag vet hur mycket tid det går åt till att spara ut en man som jag har kalla fötter nu. Om fem minuter ska jag sticka till min och världens bästa frippa Karin och kapa't och jag behöver pepp. Pepp pepp. *Skriver ut en bild på Robyn*

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida