söndag, februari 19, 2006

Lite svinn...

Om l'houstess redan vid tjugoöversex sjunger Darkwing Duck-temat (med ljudeffekter och inlevelse) finns det förmodligen bara två möjliga utgångar rörande tillställningen (utan disneytema) hon försöker att kasta. Dit det liksom kan barka hän. Jag är härmed glad att meddela att det gick fint! Fint. Som. Snus. Lägenheten höll och alla fick en varsin medelstor kvadratmeter att placera sin derrier på. Avecen tog inte slut, men tårtorna och snittarna gjorde succé, precis som jag önskade. Alla är så rara, jag älskar dem jag älskar dem. Choklad och blommor, ugnssäkert fat och hängsmycke. Whisky, portvin och många flaskor vin. Hey, nästa vecka kan jag ha fest igen. Dagens aktivitet tänker jag begränsa till jättefrukost och diskning, samt lokalisering av Holmskan, som inte kom hem igår.

2 kommentarer:

Blogger Ms.Take sa...

Grattis igen stumpan, i efterskott *flin*
Man får väl hoppas att Holmskan kom till någons hem, ävenom det inte var till sitt?

2/19/2006 12:55 em  
Blogger Chris sa...

jorå, nog kom hon hem till nån allt =). puss!

2/19/2006 1:16 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida