torsdag, mars 30, 2006

Donna goes CFH

Ibland vill man helt enkelt inte samma sak.

5 kommentarer:

Blogger eija sa...

oh sa fint!

3/31/2006 12:04 fm  
Blogger Nini sa...

Varför såg jag det som en kille till vänster å en tjej till höger?!?!

Skumt!

3/31/2006 2:19 em  
Blogger Chris sa...

nini, hmm. kanske för att du kände igen dig? =)

3/31/2006 2:39 em  
Anonymous Anonym sa...

Om en vecka när jag har klarat av kursen Informationssökning kanske jag lyckas med min sökning på det danska vägverkets hemsida och kan länka till en vägskylt som skulle passa ypperligt som ruta nr 2 i en seriestripp; en varningsskylt med två cyklister cyklandes mot varandra på ett övergångsställe. Kollisionskurs helt enkelt…är det vad som kommer efter kontrakurs?

3/31/2006 4:07 em  
Anonymous Anonym sa...

Om en vecka när jag har klarat av kursen Informationssökning kanske jag lyckas med min sökning på det danska vägverkets hemsida och kan länka till en vägskylt som skulle passa ypperligt som ruta nr 2 i en seriestripp; en varningsskylt med två cyklister cyklandes mot varandra på ett övergångsställe. Kollisionskurs helt enkelt…är det vad som kommer efter kontrakurs?

3/31/2006 4:07 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida