fredag, april 14, 2006

Sammandrag

- Ja, och så såg jag en duva, nej en skata menar jag, och den hade fastnat i en fiskelina. Och så kom det en massa väktare i skogen som jag viftade på och de räddade duvan, de gjorde de. Den bet en av väktarna. Jag frågade om de ville låna mina handskar.

- Man måste tänka på fågelinfluensan.

(Hetsig diskussion om Israel-Palestina. O vet bättre än att lägga sig i.)

- Har ni hyrt nån film?

- Ja den där Tom Sawyer och negerpojken, eller vad den heter.

- Skicka ostbrickan, kan du?

- Pappa menar Harry Potter.

- Men herre, var lite PK.

- Vem är det som luktar rök?

- Jag har inte tjuvrökt.

- Känner ni inte? Cigarettrök säger jag.

- Det är Cosmo ju.

- Röker katten?

- Vi tar kaffe på övervåningen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida