torsdag, april 27, 2006

So you're unhappy?

11 kommentarer:

Blogger Elca sa...

Hälsar på tillbaka...

4/27/2006 11:46 fm  
Blogger Studiomannen sa...

Inte jag!

Nu ska jag hoppa ner i mitt glada badkar!

Plums och kram!

4/27/2006 2:08 em  
Blogger Akut Insikt sa...

Du. Vad pluggar du förresten?

4/27/2006 2:14 em  
Blogger Chris sa...

bada badkar, å du milde! (nu ringde femtiotalet igen.) det var styggt länge sen. det ska jag göra så fort jag får chansen, med en gul badanka och skum. tack pete.

akut: a little bit of teknisk fysik, tyvärr. typ det mesta.

4/27/2006 2:19 em  
Blogger Akut Insikt sa...

Stabilt hördu. Vad gillar du bäst med det?

4/27/2006 2:43 em  
Blogger Chris sa...

inget av det. jag hatar det. jag hatar det traditionstyngda sättet de ser på vetenskap. jag hatar att allt är digitalt. jag hatar att jag är ensam tjej. jag hatar att ingen bryr sig. jag hatar att det är en tävling. jag hatar att jag har hållit på så länge att jag snart är klar. jag hatar det, verkligen. det är inget för mig.

4/27/2006 2:46 em  
Blogger Akut Insikt sa...

Japp, de gör sitt bästa för att sålla in er i fåran så ni tänker likadant som alla tänkt förut.

Jag har hört att det är så vetenskap bäst bedrivs... inte riktigt.

Funderar på om jag skall muntra upp dig med nåt putslustigt eller bara hålla med dig.

4/27/2006 3:01 em  
Blogger Akut Insikt sa...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

4/27/2006 3:13 em  
Blogger Chris sa...

tvilling var väl inte sant, vilken tur. det är en hemlis.

4/27/2006 3:16 em  
Blogger Chris sa...

bara inga "ryck upp dig gumman" så.

nu åker jag.

4/27/2006 3:23 em  
Blogger Akut Insikt sa...

Skulle aldrig falla mig in.

Nu vet jag inte om du läser min förra, om du gör det så är du ju uppmuntrad i vilket fall, i annat fall:

"jag var hos doktorn och han sa att jag hade fått slemsäcksinflammation. Jag som inte ens visste att jag hade haft slemsex"

4/27/2006 3:33 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida