onsdag, oktober 18, 2006

Innanfestenanekdot

Det där med att bli generad ligger inte riktigt för mig men när jag dräller kondomer över halva kapprummet på jobbet känns det helt klart pinigt. Asså varför kan jag inte bara vara som folk och tänka efter FÖRE? Plötsligt är de överallt; i sminkväskan i necessären i fickorna (wtf!) på golvet runt omkring mig och jag tänker att det kanske inte var någon som såg men jorå, tants hastigt bortvända blick säger Allt. Heliga Moder Maria förlåt mig! Jag tröstade mig med att de redan tror att jag är halvt om halvt galen och att ingen ytterligare skada egentligen är adderad min redan tillskrivna sinnesrubbning. Hepp.

12 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

ett uppfriskande leende såhär på morgonkvisten for över mina läppar:)

10/18/2006 8:14 fm  
Anonymous Anonym sa...

vstk sa det nog bäst :D

10/18/2006 8:39 fm  
Blogger Matt sa...

Heldre en kondom i fickan än tio i byrålådan.
Det hade varit mer pinsamt om de hade varit använda. Och rätt äckligt.

10/18/2006 9:24 fm  
Blogger Chris sa...

matt, ja verkligen. frågan är varför någon, överhuvudtaget, skulle ha dem med sig till jobbet? hur som helst, helvetet nedanför rymmer väl alla och min plats är troligvis redan säkrad.

10/18/2006 10:14 fm  
Anonymous Anonym sa...

Äh. De kan säkert behöva skakas om lite, tanterna. Och som sagt. Det är ju bättre med för många än inga alls.

10/18/2006 10:17 fm  
Anonymous Anonym sa...

"hellre en kondom i fickan"...jag kan inte hjälpa att jag började tänka på tyska där...

10/18/2006 10:43 fm  
Anonymous Anonym sa...

"hellre en kondom i fickan"...jag kan inte hjälpa att jag började tänka på tyska där...

10/18/2006 10:44 fm  
Blogger Chris sa...

fniss.

10/18/2006 11:06 fm  
Blogger Fabbe sa...

är det inte hellre en kondom i flickan? Eller är det bara jag som missuppfattat allt``?

10/18/2006 1:14 em  
Blogger Chris sa...

den här bloggen har otroligt roliga läsare. jag älskar er.

10/18/2006 1:19 em  
Blogger S sa...

Är helt säker på att det piggade upp tantens liv lite.

10/18/2006 2:55 em  
Anonymous Anonym sa...

ååh, vet du en gång satt jag på pendeltåget med tvåhundra politiska kampanjkondomer (grönt är skönt, bra va?) plus en massa tamponger i väskan. så ryckte tåget till och väskan välte och allt åkte ut. killen som automatiskt böjde sig ner för att hjälpa till liksom frös till mitt i rörelsen och blev alldeles röd. fast jag tyckte att det blev så pinsamt att det slutade vara pinsamt och bara blev kul.

10/20/2006 4:38 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida