måndag, december 25, 2006

Julklapparna

  • Ockrafärgade skinnhandskar och halsduk, tydligen ett helvete att hitta i rätt nyans. Från M&P. Efterlängtat.
  • Skitsnyggt träningslinne med guldinslag, tack som fan Señorita! I vår blir det glamourtema på World Class Slussen.
  • Pamuks "Snö" från M. Jag gav henne Pamuks "Istanbul". Vi skrattade gott.
  • Tekopp och fat i Berså, till den något eklektiska samlingen i samma serie. Från syskonen.
  • Silverberlock från brorsan, blingbling är alltid välkommet.
  • Linneservietter från Mormor. Saknas: matbord, matsilver, högryggade stolar och såssnipa. Finnes: middagsgäster.
  • Tomteburk med chokladhjärtan från Gunilla på jobbet. Man kanske kan ha stilton i den nästa år.
Så fick jag ett monetärt bidrag till en flygresa västerut också. Fint som snus. Få se om det blir London eller Oslo av det. Jag tänker försöka undvika västliga hålor som Ytterbymo and such, trots väderstreck.

En kalasfin juldagsafton alltså, mer gt's och mer choklad men färre barn och hundar. Imorgon ska jag springa ett varv kring jorden. Millan har lovat att hänga på. Väl? Kom igen nu sis.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

jag har också fått ett gäng hemmaprylar som får packas ner i ett förråd så länge, velar mellan önskan att flacka runt och den att slå rot någonstans och packa upp allt igen

kärlek

ps. listan kommer att kunna utökas med om inte stilton så ändå gruyere:)

12/26/2006 1:41 fm  
Blogger Chris sa...

asså baby! gruyere!

12/26/2006 10:48 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida