måndag, januari 08, 2007

Billy Paul i fittan

Fickan, fickan!

Imagination is a terrible thing to waste.

Timmar på biblioteket idag: 0900-1600. Minst två timmar till ska det bli. Så på'n igen. Jag är redan ett nervvrak och tentan går på lördag. Jag vet inte vad jag gör om jag faller den här gången, om jag bränner den, går en rond till mot Peter M och får spö. Och hur kan han vara så gullig? Han gör skitsvåra tentor, fular sig och retas och ställer kuggfrågor och är så jävla loveable. Satan! Jag vill hata honom ifred. (Men får beundra honom i tysthet.)

11 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

huh....Peter M....skulle ju kunna vara jag...haha.... erhm...jag skulle garanterat åka på däng...:) Nåja...lycka till med tentan chris!

Kram.

1/08/2007 7:27 em  
Blogger Chris sa...

haha pete. just det ja. du är typ nästan hans namne. tror du jag kan få pluspoäng om jag förklarar att jag känner en som jag egentligen inte känner men som jag läser texter av som heter ungefär samma som han och...

kanske inte ska sluta plugga riktigt än ändå.

1/08/2007 9:03 em  
Anonymous Anonym sa...

hihi...yes...om du får pluspoäng får du använda mitt namn hur mycket du vill...;)

1/08/2007 9:27 em  
Blogger jonny sa...

tänk att du går en rond mot peter harryson i stället. då blir alla peter lätta motståndare..

1/08/2007 10:18 em  
Blogger Maria sa...

Asså på tal om fitta. Spinning igår. AJ! aj. AAAJ!

1/08/2007 10:34 em  
Anonymous Anonym sa...

om vi snackar den kategorin (som harrysons) står sig nog denna peter ganska slätt men i de flesta andra sopar han mattan. den här gången tror jag dock att vår chris kommer stå pall för det mesta och det hela blir en win-win-situation; studiepoäng och håp:er.

1/08/2007 11:29 em  
Blogger Chris sa...

jonny, ha! jag ska tänka på honom som harryson i fortsättningen.

maria..? vad gjorde du på spinningklassen?

e, tack tack.

1/09/2007 7:38 fm  
Anonymous Anonym sa...

Att fula sig, här måste vara något småländsk på gång.
/Hjortfot

1/09/2007 8:22 fm  
Blogger egoistiska egon sa...

jobbade inte du? pluggar du? nu blir jag förvirrad här.

1/09/2007 9:18 fm  
Blogger Maria sa...

Åh, jag vet inte riktigt. Kanske är jag bara inte skapad för de där sadlarna hårdare än sten, eller så är det en vanesak eller så gjorde jag helt fel. Har inte riktigt analyserat klart det där. Kan ha haft att göra med min vilja att impa på det enorma muskelpaketet till instruktör (som för övrigt tuggade tuggummi som i en high school- film och sjöng med i "I was made for lovin' you baby..").

1/09/2007 1:42 em  
Blogger Chris sa...

maria! galet! sjöng med?. jösses. gå några gånger till så kanske han dansar också. fittan vänjer sig. (ursäkta språket men vi är ju alla med på det.)

egon, jag jobbade i höstas. nu är det sista rycket med mina studier. jag ska bli (har lite svårt att säga det) civilingenjör. host.

1/09/2007 7:24 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida