onsdag, februari 07, 2007

#1

Det äckligaste stället i världen måste vara spolknappen.

14 kommentarer:

Blogger Peter Madison sa...

Ha...okeeej...en bekännelse dårå...på krogen och på andra offentliga platser använder jag ALLTID papper när jag trycker på spolknappen. Det begriper ju vem som helst var dom fingrarna före mig varit nånstans som tryckt på den knappen. Huh..

Kärlek på dig!

2/07/2007 9:21 em  
Anonymous Anonym sa...

när du skriver sånt där tänker jag att du mår nog rätt bra. kram!

2/08/2007 12:02 fm  
Anonymous Anonym sa...

Helt klart. En bubblare är vredet på kranen. För man vrider ju på kranen innan man tvättat sig. Och sen när man väl är ren tar man direkt på det smutsiga igen innan man torkar händerna. Inte så bright, egentligen.

God morgon tvångsatankar.

2/08/2007 10:52 fm  
Blogger S sa...

Hahahaha! Åh, puss till dig för dagens första fniss.

2/08/2007 12:17 em  
Blogger eff sa...

Videoapparater är i allmänhet rätt snuskiga överallt.

2/08/2007 1:11 em  
Blogger maruschka sa...

Åh, vad rätt du har, har inte tänkt på det...suck...kommer ALLTID komma att tänka på det framöver....

2/08/2007 3:35 em  
Blogger Lill-Krizan sa...

Men, den lilla supen på bottnen i hållaren till toalettborsten måste väl ändå vara ÄNNU äckligare?

2/08/2007 5:06 em  
Blogger Chris sa...

pete, värsta smarta! tror att jag ska börja med det.

erika baby, yes I do. det är jävligt snöigt och kallt och folk har på sig de mest fantastiska utstyrslar (läs hellyhansen in absurdum) men jag älskar det ändå.

mo, ja, tvångstankar kan man få för mindre. vilka samlar du på?

sandra, alltid kul att roa. tack.

eff, videoapparater?

maruschka, hej! är du här, så himlarns fint.

lillis, asså vänta nu. supen? du behöver inte dricka upp det där, du vet det va?

puss på er lovely ones.

2/08/2007 7:24 em  
Blogger eff sa...

FWND/RWND. Spolknapp.

Mäh.

2/08/2007 8:31 em  
Anonymous Anonym sa...

nöden har ingen lag sägs det. har aldrig ens reflekterat över den där spolknappen, nu kommer jag att göra det...uuääkk

2/08/2007 9:02 em  
Blogger Chris sa...

men herre eff. ibland undrar tom jag.

vargis, jag VET visst är det BLÄ.

2/08/2007 9:40 em  
Blogger Matt sa...

Eff är fan roligast!

2/08/2007 10:46 em  
Blogger Studiomannen sa...

Här har vi en som absolut har fattat

precis allting

2/09/2007 3:43 fm  
Blogger Jenny sa...

Alltså. Jag kollade på Oprah nångång och då pratade de om hur djävla snuskigt det var överallt och man fick se sådana där äckliga videos på löss och kvalster i sängen och annan skit. Den kvällen kliade det på kroppen, kan jag säga.

2/09/2007 12:55 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida