söndag, februari 18, 2007

Som om jag var elva igen

Jaha, så har man varit pinsam tant också. Rosa var ju en söt liten historia om barn som är alldeles för godhjärtade för att finnas på riktigt men lik förbannat satt jag och snyftade på slutet. Det lyckliga jävla slutet. Min lilla kusin ångrade sig troligtvis bittert men vid det laget var hon så full av popcorn [på'kkårn] och godis att hon väl mådde illa redan av det. Jag kommer att bli en kass mamma, gråtande och mesig och totalt utan karaktär att låta ungarna välja antingen eller. Jäjä. Det var skitfint. Hon är skitfin.

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

näe du är ingen pinsam tant. jag tycker du är bra. :)

2/18/2007 5:04 em  
Anonymous Anonym sa...

ja jävlar, och med såna gener, det kan ju aaaldrig bli vettiga ungar ;-p

2/18/2007 5:28 em  
Blogger Kaptenen sa...

Äh, du kommer bli en strålande mamma. Bara du växer upp;)

2/18/2007 6:54 em  
Blogger Maria sa...

Felicia som inte är en liten söt kusin säger [påppårrn]. Jag tycker det är sött dock. Och barn. De är skitfina, ja. Idag sa min brorsson att han inte kunde klappas innan han tvättat sina grusiga händer. Jag smälte.

2/18/2007 8:04 em  
Blogger Chris sa...

haha, mina gener.. alkoholism- och depressionsgenen i synnerhet då. den är kul. nej, nu tar jag i. sorry.

kapten, jag ska växa upp. jag vill det, faktiskt. förut var jag rädd att bli vuxen men nu känner jag mig både vuxen och stolt, för det mesta. ibland känner jag mig fjortis och patetisk, men jag har bestämt mig för att det är vuxet.

påppårn påppårn,

die c

2/18/2007 10:28 em  
Blogger jonny sa...

felet me dagens mammor å pappor och resten av mänskligheten är väl att dom inte gråter elelr visar känslor överhuvudtaget.
slutkontenta. du blir en bra mamma.

2/19/2007 7:01 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida