måndag, mars 19, 2007

Djupa andetag

Tanken är att jag ska cykla till jobbet idag. Det är min sista vecka på banken, förhoppningsvis, ever. Det känns lite galet. Det känns också lite galet att jag inte har suttit på en cykel sen jag svimmade på min monark i augusti och fick ligga en vecka på Danderyds med hjärnskakning och ekg-monitor. Det där med att sitta upp på hästen igen liksom. Jag har ingen lust alls att cykla någonsin mer men hur ska jag kunna rädda miljön annars? Det hänger på mig. Givetvis regnar det. Kunde man ju tro.

Hjälm på, pass auf.

6 kommentarer:

Blogger Jenny sa...

Ta det försiktigt med skallen och cyklandet nu, vackra! Du ska se att det går jättebra, cykla är ju det roligaste som finns (skriver hon som inte använt sin Silverpilen på över ett år).

3/19/2007 9:35 fm  
Blogger Peter Madison sa...

Det hänger på dig så hjälm på!!! Hmm..sista veckan ever...vad händer sen då?? *nyfiken*

3/19/2007 10:39 fm  
Blogger S sa...

Du fixar det, håll balansen och var rädd om dig!! På alla sätt. Sa jag att jag tänkte på dig i fredags och höll en tumme.

3/19/2007 12:38 em  
Blogger Kristina sa...

Absolut hjälm på! Har egna hemska erfarenheter av olyckor och skallskador. Jag cyklade inte på flera år, och det var inte ens jag som skadades. Ta hand om dig och cykla försiktigt. Svimma hellre i någons varma famn. Kram!

3/19/2007 9:12 em  
Anonymous Anonym sa...

Det blir en underbar tur, annars kan jag ju rekommendera sparkstötting - "www.xootr.com" - då är man redan i marken så att säga ;) Miljöaspekten kan du tare cool med, så länge USA's energi är till 50% kolkrafteldad värme och Betongindustrin spyr ut monoxider som de gör - tja, varför inte ta en taxi? Så gör det för modets och njutningens skull, yes?

H.

3/19/2007 11:18 em  
Anonymous Anonym sa...

alla

det gick bra med cyklandet, förutom att jag valde den absolut sämsta dagen vädermässigt att börja cykla igen. den där snön?! sen hade jag pyspunka på framdäcket också men det är ju åtgärdningsbart.

love.

3/20/2007 8:34 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida