söndag, augusti 26, 2007

Lock

Det tråkar bara ut mig allt tråkar ut mig. Himlen, baksätet, filmen smutstvätten skjortan som behöver sys om middagen. Jag behöver något dämpande det tråkar ut mig. Klöser tiden för att snabba på jag vet inte men något. Ingenting nytt kommer nu ska vi ha det så här för evigt. För evigt är allt för kort och jag är uttråkad i fast forward. Försöker strunta i punkt och konjunktion det tråkar ut mig till en våt pöl och igår skällde jag ut någon, ur luften, förtjänt. Fredrik hette han sen blev vi vänner han bad om ursäkt men varifrån kom ilskan? Är jag bara som alla andra fulla av ledsam uttråkad attityd ja troligen, ilskan. Det var ju bra ändå. Spökslime tråkar ut mig även, i en liten ask med genomskinligt lock.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida