onsdag, juli 30, 2008

En ljushyad erkänner

Jao!

Grannflickan på innergården har spelat sköna Toni Braxton- och Mariah Carey-ballader hela förmiddan och polackgubbarna som bygger ut en råvind verkar vara i djupt samförstånd eftersom de kontrar med att spela lugna favoriter ungefär lika högt. Jag har ätit en formidabel lunch på soldäck iförd min tomteröda bikini. Det blev stekt ägg, korv och potatis, i klassisk brittisk anda. Till det drack jag isvatten och tittade på grannflickans fönsterprydnad; en blommig rislampa som ska se retro och hippieblassé ut. Älska folk som verkligen vågar stå ut så där! Hon har också lagt ut en filt över fönsterkarmen, lite oklart varför men jag anar mysugglor i mossen. Själv tycker att det vore lite lite bättre om nån dånade ut Waits istället men man skajunte klaga här i värmen och sommaren mellan två kurser. Dessutom måste jag gå in nu för jag har blivit röd på magen efter mina femton minuter i solen.

Puss.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida