torsdag, oktober 02, 2008

Utsikt

Vet inte hur många gånger jag räknat på frekvensen på bussen till serieporten nu. Exponenter är tydligen nåt så djävulskt svårt, oavsett antal bakomliggande mattepoäng. Det är siffrorna, jag tycker inte om dem. Jag tycker inte om riktiga siffror. Jag vill aldrig omvandla formler till reella värden. Jag tror det speglar hela min personlighet. Jag vill gärna lära mig teorin men jag blir matt och rastlös av att praktisera. Det är så svårt att praktisera, man måste öva. Jag gillar inte att öva, det tar tid och man är dålig i början. Insikt ett) jag är en dålig förlorare, insikt två) jag är en bra vinnare, mest för att jag alltid blir överraskad. Utsikt ett) svart sopsäck, utsikt två) stor skiva wellpapp.

2 kommentarer:

Blogger Matt sa...

Du är så smart!

10/02/2008 3:26 em  
Blogger Chris sa...

du med! puss

10/02/2008 3:35 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida