måndag, maj 03, 2010

Storfitta

Har haft svampinfektionen från helvetet. I kid you not, höll på att svimma av blotta bisarrheten igår morse. Har nu beställt menskoppen Diva och valt den större storleken, för fölk över 30 eller som fött barn vaginalt. Jag blir ju 30 om typ ett halvår, kändes dumt att välja den lilla då. Beställde dessutom genom Barnshop.se (whatever that is) och blev just kallad tant av Julia. Nej, nu ska jag hetsröka ett paket röda luckies och gå ut i för lite kläder. Ung och dum ung och dum ung och dum.

3 kommentarer:

Anonymous moisthlm sa...

My god. Svampinfektion är ju typ det vidrigaste som finns (om du hade missat det). Tror jag nådde min självhatstopp i samband med att jag åkte på en dylik för ett par år sedan. Lider med lilla tanten och önskar snabb bättring. Sen får du återrapportera på menskoppsfronten. Sägs ju mycket fint om de där tingesterna, men jag vet just inte.

5/04/2010 8:38 fm  
Anonymous Julia sa...

Nä KRAM.

5/07/2010 10:43 fm  
Blogger Liza sa...

Mkt, mkt bra. Jag jobbar själv med mooncup o kan säga att den är guds gåva till kvinnor med mens. Tiotusen ggr bättre än tampongen (som jag personligen aldrig förstått mig på).

5/09/2010 11:46 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida