fredag, april 28, 2006

Önska

Innan jag blir benskör vill jag göra många saker. Att hoppa fallskärm är absolut inte en av dem. Inte för pengarnas eller höjdens skull utan för onödans. (Ska du dumpa en kille bara för att han har tandställning? Och! Tonårs-tv, I love it.) Jag vill dansa i ett halvmörkt rum apropå ingenting. One of Us Must Know börjar spela, han bjuder upp. Persiennerna är uppe så att grannarna ser. Jag vill svara på en fråga som någon verkligen behöver ha ett svar på. Millan och jag åker bort tillsammans och låter bli att bränna oss i solen. Kanske till Odessa. Alla blir vänner. Jeje.

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag vill bli färdig med mig själv.
(Sooner or later)

4/29/2006 12:03 fm  
Blogger eff sa...

Är inte onödan just själva anledningen till att hoppa fallskärm? Själv vill jag hoppa base jump.

För övrigt är den Dylanlåten bra. Jag lovar bjuda upp om du lovar att inte skratta.

4/29/2006 12:46 fm  
Blogger Chris sa...

retoriskt: varför skulle jag skratta?

4/29/2006 11:45 fm  
Blogger eff sa...

Det är som ett kassaskåp på hal is?

4/29/2006 12:16 em  
Blogger Chris sa...

en freonkrävande adiabatisk process?

skulle inte tro det bebe.

4/29/2006 12:40 em  
Blogger eff sa...

Åh, talk nerdy to me. Men jag är freonfri. Men adiabatisk är jag. I'm adiabatic but I ain't a diabetic. Så det så.

4/29/2006 10:10 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida