fredag, april 28, 2006

Out in a good way

Sa Shirley. På lördag: träffa AD, illustratör och redaktör i övernattningslägenhet vid, känn på denna, Mosebacke. Om jag ens hade en garderob vid Mosebacke skulle jag flytta in i den och bo där tills jag dör. Det skulle ändå vara bättre än Tages skokartong på motorvägen. Närmare till Södran. Säg, råder tältförbud på Mosebacke torg? I magen: aningen nervöst. I ryggen: helt upfuckat. Jag måste kanske börja använda ändelsen -ish nu.

David, not very unhappy, just listening to her sad music. That voice is killing me. I'm happy as a mad cow on a rollercoaster. Kind of-ish.

5 kommentarer:

Blogger Jenny sa...

Ey, vi får flytta ihop, för där vill fan jag med bo! Vi får skaffa oss ett cirkustält och låtsas att vi är på turne. 365 dagar/år. På samma ställe.

4/28/2006 9:54 fm  
Blogger Chris sa...

baby!! vi gör det. äger du ett tält? jag kan fixa trangia.

4/28/2006 9:58 fm  
Blogger Chris sa...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

4/28/2006 10:06 fm  
Blogger Chris sa...

wright your own david =). this is the end of it.

"science stuff.... no."

4/28/2006 10:07 fm  
Blogger Jenny sa...

Jag har ett tält, men det är fan inte cirkusstort (vi måste ju få plats med salong och bibliotek). I ett tvåmanna får det ju bara plats två personer och max tre kuddar.

4/28/2006 3:18 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida