söndag, april 16, 2006

Pepp

Så, jag vaknar, är trött som en örn, vet inte var jag är. Hemma? (Vilket hemma?) M&P? Holmskan? På jobbet? Det verkar konstigt, inte på jobbet. Jag är hos modren och fadren. I ärlighetens namn är det inte så underligt att stresshjärtat får så det räcker och blir över som den här damen flänger. Herre, en sängplats i veckan vore lugnande nog i det här tempot. På måndag åker jag till slätten igen, på tisdag tentar jag, på torsdag åker jag upp och bor i Fredhällen och på fredag kollapsar jag i en blöt liten pöl och säger upp mig. Jävlar var ynkans man är på söndagmorgnar nu för tiden. Det måste vara ålder. Snö-jävla-högen ger sig inte.

5 kommentarer:

Blogger Nini sa...

Ålder?? Du är ju bara 25!?!?

Det är ingen ålder på en gammal häst ;)

4/16/2006 11:01 fm  
Blogger Chris sa...

sant, sant. det är förmodligen ren och skär grinighet bara, som jag försöker skylla på mina få levnadsår. stackars dem.

4/16/2006 11:05 fm  
Blogger Kaptenen sa...

Haha. Levnadsåren är bra saker att skylla på, jag gör det konstant. Nu får du ta och skärpa dig. Jag röstar på dig.

4/16/2006 11:41 fm  
Blogger Jenny sa...

Alltså. Jag funderade lite på det och jag har nog aldrig, i hela mitt liv, sett en trött örn. jag har sett massor av trötta annat, men inga örnar!

4/16/2006 6:15 em  
Blogger Chris sa...

believe me baby, en trött örn är som ett kapat fraktplan.

4/16/2006 6:28 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida