onsdag, maj 10, 2006

Kjell kriminell

Teincidenten var inte mitt fel. Jag tycker faktiskt att jag handlade logiskt hela vägen. Kaffeincidenten i D-husbiblan däremot, skulle kunna vara mitt fel. De torra tanterna undanber sig födoämnen i lokalen, varför jag måste smuggla in kaffe och smörgås (med tomat och cheddar) i väskan. Well... Houston. De stackars papper som inte redan sen tidigare var fläckiga är det nu, och väskan bidde blöter i botten. Så kan det gå när man är olaglig... to live outside the law you must be honest. Jojo.

13 kommentarer:

Blogger danne sa...

Han satt där med en Pigilin i sin hand och dinglade med tårna i fontänen. I all sin enkelhet. Han kände sig både lite spänd men ändå lugn och varm i härtat. Spänd därför de satans körsbärsträden hade fått för sig att slå ut just idag när han skulle träffa henne. Spänd därför han visst hur illa trädens sexliv påverkade henne. Men han var varm i hjärtat för att hon snart skulle stå framför honom, på kramavstånd, och lugn, eftersom hon fick honom att känna sig så otvungen. Och glad. Att bara vara, det var så han kände sig i hennes sällskap trots att de aldrig hade träffas. Han kände på sig attt det skulle bli en bra dag... För han och henne.

5/10/2006 5:59 em  
Blogger mfp sa...

http://www.thinkgeek.com/homeoffice/mugs/3820/

mm..kanske..

5/10/2006 7:38 em  
Blogger mfp sa...

apropå d-huset. vet du var HB:s lilla konferensrum är? ska vara någonstans i bibban sägs det..

5/10/2006 7:40 em  
Blogger danne sa...

Jag har en sån mugg eftersom jag e på resande fot en stor del av tiden. Rekomenderas varmt. Med hjälp av den kan man hålla koffein-nivån jämn och slippa de obehagliga topparna eller dalarna. ,-)

5/10/2006 7:42 em  
Blogger Chris sa...

magnus, na... jag vet inte. det är egentligen inte mina regioner, jag har ju bara adopterat mig själv dit. ska jag spana åt dig?

danne, bra glassval, verkligen. man kan äta glass under höstlöv också. de stör våra näsor bra mycket mindre.

5/10/2006 7:52 em  
Anonymous Anonym sa...

Bob, always Bob. Kriminell as in Criminal? What you been doing now.

5/10/2006 7:55 em  
Blogger mfp sa...

gärna. jag ska dit på fredag och har som ingen koll alls på d-huset :-)

5/10/2006 7:59 em  
Blogger danne sa...

hösten ja... jag känner redan doften i min näsborrar och ser lövens alla fäger under en lång djurgårdspromenad.. då... när jag äntligen kommer att vara hemma... vill du följa med?

5/10/2006 8:03 em  
Blogger Chris sa...

magnus, jag ska spana lite imorgon när jag är där och nyser.

danne, min planering må vara hysterisk, men så långt som till hösten har jag inte hunnit än så en lucka ska väl gå att få in. absolut. jag föreslår 20 september klockan sju vid judiska teatern.

5/10/2006 9:29 em  
Blogger Fabbe sa...

Born to be wiaiaiaiiiiiild. Fight the power liksom, civil olydnad och nåt sånt, ge dom va dom tål sätt dig upp mot förtrycket...

5/11/2006 8:47 fm  
Blogger Studiomannen sa...

Jojo?

Jösses det var längesedan. Var inget äss på att leka med jojo.

5/11/2006 1:46 em  
Anonymous Anonym sa...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

5/16/2006 9:40 em  
Anonymous Anonym sa...

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»

5/16/2006 11:14 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida