tisdag, maj 09, 2006

Skota hem

Och jag håller i för glatta livet men egentligen inte eftersom jag inte alls behöver hålla särkilt hårt i lyckan som är nollplus och inte avgrundsolycka och det har suttits i en bänk och druckits java igen på välkänd mark och träffat m och j och m nummer 2 och handlats på hyttan där bananerna var riktigt billiga innan solen har hunnit gå ner ska jag sy i byxorna och byta tv-kanal och gå till hyttan igen för kaffet är slut fast jag har redan hunnit göra planer som jag inte skulle lite sådant får man räkna med.

4 kommentarer:

Blogger Akut Insikt sa...

Lite skit får man räkna med.

Inlägg i like.

5/09/2006 8:38 em  
Anonymous Anonym sa...

Byta TV-kanal låter som ett projekt för kvällen...

5/09/2006 9:55 em  
Anonymous Anonym sa...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

5/16/2006 9:40 em  
Anonymous Anonym sa...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

5/16/2006 11:14 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida