lördag, augusti 19, 2006

Efterlyst

Alla mina skärp är borta och mina hängslen. Skitmysko.

Verkligen skitmysko.

Vi städar. Det är heller inte helt i linje med våra vanliga lördagsbestyr. Någonting konstigt är i görningen på ön. Vi avvaktar vidare utfall av denna märkliga sjuka. Men var i helvete kan jag ha lagt trehundra plastskärp? Jag hittade en skruvmejsel i kylen häromdagen, men det var E som lagt den där. Det är däremot helt i linje med vårt vanliga beteende. Under sängen? Där står en gammal dator och dammar. Hallgarderoberna? Proppfulla av kläder (allt brunt är E’s, allt rött är mitt). Kistan? Målargrejer. Kom igen pucko, var fan la jag dem.

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

http://www.graboff.com/sched_page.htm

Var med när biljetterna släpps...

8/19/2006 12:18 em  
Anonymous Anonym sa...

torktummlaren?

8/19/2006 1:28 em  
Blogger Chris sa...

ja henry, kanske där? om vi hade haft nån.

8/19/2006 1:31 em  
Anonymous Anonym sa...

en ursäkt för nattens sms. nej, jag förstår inte själv heller vad jag försökte få fram. men jag vet att jag vaknade med taklampan tänd och datorn påslagen bredvid mig i sängen.

8/19/2006 1:31 em  
Anonymous Anonym sa...

du kan alltid titta i ngn annans ;)

8/21/2006 7:57 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida