söndag, november 12, 2006

Crazy Love

Vid köksbordet, Dylans sträva stämma surrar ut ur datorn, jag vill sluta ögonen och lyssna, lyssna för all framtid. Jag vill bada min hjärna i en subterranean homesick blues viska tweedelee dum till the man in me lära känna sarah innan jag somnar sova pledging my time. Vi har sett så konstig film idag. Jag har bilder av brinnande oljekällor på näthinnan. Imorgon är det måndag, sen tisdag sen onsdag sen. Jag vill sova och backa långsamt iväg från fönstret. Lys inte längre lilla fönster. Ljuset flämtar i onödan och gardinerna kan börja brinna. Jag vet inte om jag såg dig, om jag skulle kyssa eller döda dig.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hur är det egentligen fining? Men kan ju inte bli annat än lite orolig när du skriver så här. Kram.

11/12/2006 11:39 em  
Blogger Chris sa...

baby baby, ingen fara. bara ord. kram.

11/13/2006 8:03 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida