fredag, juni 29, 2007

Ids

Vad förvånar dig mest med ditt vuxna liv?
Att jag vill vara vuxen. Jag känner mig inte vuxen, inte ansvarstagande, självständig och rättrådig, men jag vill vara det. Som yngre trodde jag jag skulle streta emot mer.

Ditt liv skulle vara lättare om?
Jag inte levde i en ständig utvärderingsprocess av mig själv. På många sätt gör det mig till en bättre människa men den skärskådande biten av det hele gjorde jag mig gärna av med, tex den ätstörda sidan.

Vad var ditt första jobb?
Tennistränare för knattar, nån gång i trettonårsåldern.

Vad är det bästa som kan köpas för pengar?
Bra mat som man vill ha och som är odlad på ekologiska ängar med lyckliga kossor och så.

Ditt bästa köp?
Kanske en flygbiljett till Oslo förra sommaren.

Vad bjuder du på om du får oväntat besök?
Kaffe, alla gånger, men troligtvis inte så mycket mer. Jag kan ha Lindt Intense Orange hemma (smygreklam) men den kanske inte räcker till så många. Det finns alltid knäckebröd och ost också, för den hugade.

Vad får dig att inte vilja stiga upp ur sängen?
Angsten.

Vad är du mest stolt över i ditt liv?
Att jag orkar vara modig på det lilla planet. Jag hoppar inte fallskärm och är galen, jag har mod säga jag vill inte hoppa fallskärm och vara galen fastän vildhönan satt bo i mig. Generna, generna.

Vilka vill du ska svara på dessa frågor mer än du?
Ah, de som ids.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida