måndag, juni 25, 2007

7-11

Jag har pantat mitt pass mot kaffe på 7-11.

6 kommentarer:

Blogger Matt sa...

Det är det värt. Till Norge kommer du utan pass.

6/25/2007 11:11 fm  
Blogger Chris sa...

jao. jag har ju jobbat extra på bank i sju år och kunnat göra nytt leg när som helst. har således bara pass och nu jobbar jag inte bank längre. kaffet var gott. undrar om de lägger nåt i det.

6/25/2007 11:17 fm  
Anonymous Anonym sa...

Vad gör man inte för sitt morgonkaffe? Behöver du hjälp med borgen är det bara att hojta.

6/25/2007 1:45 em  
Blogger k sa...

Jag hör dig. Visst är det fantastiskt att upptäcka att man blivit en sådan där man var övertygad om att man aldrig skulle bli?

6/25/2007 3:44 em  
Blogger Studiomannen sa...

Christina! Christina! Christina!

Jag som trodde du försvunnit för gott! Din länk åker tillbaka in på min blogg innan du ens hinner säga "klant-Peter"!

Dagen är räddad!

6/25/2007 4:48 em  
Anonymous Anonym sa...

mo, det gick bra. tjejen i kassan såg så frågande ut bara, men ja ba: JAG LÄMNADE MITT PASS SOM PANT HÄR IMORSE. frågetecken.

k, baby! vad händer med din blogg? miss it!

pete, tack. jag kunde inte hålla mig, givetvis. puss.

6/25/2007 5:27 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida