söndag, december 14, 2008

Animera mera... eh

Var jag orättvis? Vrång? (Didn't I treat you right!?) För att inte utgjuta mer än nödvändigt ont blod ska jag tillägga att det inte främst är ämnet jag vänder mig emot, utan sättet man valt att presentera det och göra vetenskap av det. På det stora hela är ju ekonomi sjukt intressant och jag kunde som sagt säkert ha tyckt det under andra omständigheter.

Annars rå, så tänkte jag passa på att uppmärksamma den nya fräscha länken här till höger. Det är vänner till mig som står bakom så kom igen och gör egna animerade julkort, gå in på Animasher!

4 kommentarer:

Blogger .m. sa...

Har du fått massor av direktmail som har sjungit ekonomiteorins lov eller?

I will animate an animal, promise.

12/15/2008 10:45 fm  
Blogger Christina sa...

nej, inget alls. det är ingen som läser. ingen älskar mig. sniff.

12/15/2008 10:47 fm  
Blogger Jenny sa...

Älskar animationer! Förra året skickade jag ut julkort med mitt huvud på, det var skitkul (kanske bara jag som tyckte det i och för sig). I år kör jag med vanliga, tråkiga i pappersform.

12/15/2008 12:25 em  
Blogger David sa...

Vad hände med öl nu i veckan?

Maila mig på davidarlemalm@gmail.com

Kram

12/15/2008 8:35 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida