söndag, februari 01, 2009

Färgat

Står i hallen, packar ner hyrfilmer (seriöst, vi lyder lagen här även om den inte finns typ) lyssnar på pojkvän. Han står halvvägs in i skrubben och fipplar med tvättpåsarna och ber mig handla nåt på butiken. Jag hör blaaablablaa. Javisst, handlar jag. Blaaablablaabla. Okej hej då puss på kind gullegull tog du filmerna jadå. Går och lämnar tillbaks dem (National treasure 2 och München, don't ask) och vidare in på matbutiken. Schampoo, kalkon, diskborste och.... och... vad sa han? Tar det som senast är cachat och plockar tvättmedel från hyllan. Måste ju ha varit det liksom, där han stod. Kommer hem, radar upp, triumferar, kom ihåg allt! Tvättmedel? Men, avokado ju eh. Och så här har jag gjort förut, favoritutfall tydligen tvättmedel (colour). Hela skrubben är full av tvättmedel. Tvätttvätttvättmedel. Jag som hatar tvätta?

2 kommentarer:

Blogger egoistiska egon sa...

haha. jag lyckas alltid köpa tvål!

2/01/2009 8:25 em  
Blogger Chris sa...

fniss. vadan denna renlighetsgen?

2/01/2009 8:38 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida