onsdag, juli 15, 2009

*Det var bättre förr*

Arbetsmoralen = låg. Jag bloggar på arbetstid. Fast det är lunch. Igår blev jag klämd i dörrarna i spärren vid Skanstull! Det gjorde fan skitont, har blåmärke på överarmen idag. Ser misshandlad ut, om man anstränger sig. Kan man söka skadestånd eller? Tänk om det hade varit min mammas arm som hamnade i kläm, hon hade sån där Hoffmanställning i flera månader när hon hade brutit sig, vad hade hänt med den liksom? Det skulle ju ha gjort vansinnigt ont. Jag tror jag ska skriva en arg insändare nu.

/PensionärsAgda

Ps. Byggde en testprocess som äter pool. Döpte den till poolParty. Den skriver ut "we're having a party!" tills poolen är slut. Höhö. I'm so funny... *måste ha sämästär snart*

1 kommentarer:

Blogger eff sa...

Haha, poolParty!

Arbetsmoral schmarbetsschmoral. Är det sommar och chefen är borta dansar de smarta katterna på sofflocket.

Asså, det är sjukt segt just nu.

7/16/2009 7:44 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida