fredag, juli 24, 2009

Single malt och suspekta ljusfenomen

Igår dårå, så jäkla trevligt! Får man säga det om en middag man hade hemma hos sig själv? Jaja, det var iaf gästerna som var trevligast. Jag vaknade i ett veritabelt moln av Ardbegångor för några timmar sen och riktigt kände hur värt det var. Den sista googlesökningen vi gjorde, typ vid tre nångång, var tydligen "kukblixt". Är det sån som vet vad det är? Nu dricker jag kaffe i nyinköpta byxor som såklart inte sitter åt nånstans utan liksom flaxar runt skrevet. Din stil, konstaterade pojkvän kort. Ja, min stil. Tyvärr måste jag döda den här hittills perfekta dagen genom att ta mig i kragen och packa nu. Hata! Lägga saker i väskor, så jäkla ovärt. Imorgon far vi ut i sommarlandet och betar av Pennybridge, Skillinge och Bjäre innan den här semestern är slut. Jag vet inte hur mycket bloggande det blir men ska såklart försöka stilla folkstormens hetsande hurrarop här på manifestot så ofta jag har nåt vettigt att säga (hehe, borde jobba med kontraktskrivning på försäkringsbolag). Känns ju som det här inlägget blev mer äckelpepp än på länge men asså lite lidande innebär ändå denna packning så sug på det så länge.

Kärlek i evighet,
Gåspennan

8 kommentarer:

Blogger k sa...

Åh Ardbeg! Snart, snart är det dags för rökiga mästerverk igen. Och det är klart man får säga att ens egen skiva varit fantabulös!

7/24/2009 5:01 em  
Blogger eff sa...

Grattis på namnsdagen, kricket!

7/24/2009 7:53 em  
Blogger erika sa...

kram på er, ha en underbar semester och slappa duktigt!

7/24/2009 10:54 em  
Blogger kai sa...

En kukblixt är vad man får när man pissar på elstängslet.

7/25/2009 8:44 fm  
Blogger Maria sa...

Men ooh är du i skåne på fredag måste du lyssna på radio kristianstad mellan åtta och nio (morgon). Då ska jag prata orientalisk dans och sånt trevligt. Tjoho!

7/27/2009 3:18 em  
Anonymous christina sa...

lisa, javisst måste man få det?

eff och erika, tack tack =)

kai, hahaha!

maria, okej, ska försöka komma ihåg det.

7/28/2009 11:21 fm  
Anonymous moisthlm sa...

Det får man säga när det är sant. Och det är det ju. Jag tror att en man i din närhet försökte stava till kulblixt, men hämmades i sin fingerfärdighet av Ardbegen.

7/28/2009 9:04 em  
Blogger Den tjocke konsulten sa...

Trevlig semester!

7/29/2009 3:03 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida