torsdag, januari 28, 2010

Hemnet = dödnet

Jag är jättetrött. Min lugg växer som en skog, måste klippa den varannan vecka minst. Jag borde gå och göra det nu men jag är så trött. Imorgon kanske blir lite bättre, med jaktlyckan å så. I övrigt har jag utfört nästan kvalificerat arbete på jobbet idag, typ kodat en hel rad. Det var länge sen. Varför känns det som att alla som inte är totalt bakom flötet förr eller senare obarmhärtigt dras ner i projektledarträsket? Jag fattar verkligen inte varför människor är lockade av det. Bara planering, ingen action. Och sånahärna ryggdunkar vid kaffeautomaten. Blä.

2 kommentarer:

Anonymous Ior sa...

Jag kan numera titulera mig projektledare. I mycket liten skala, men ändå. Och det är så jävla tråkigt. Fattar inte varför jag sa ja.

1/28/2010 9:16 em  
Anonymous chris sa...

ior!! neeeeeeej! avgrundsvråååååål

(det kanske känns bättre om ett tag?)

1/28/2010 9:39 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida