tisdag, februari 02, 2010

Miljoners miljarders och vitlaserade golv som går om intet

Känns fullständigt normalt att sitta på jobbet och pytsa in pengar i klumpar om hundratusen över telefon. Verkligen. Jättekul också att förlora budgivningar på lägenheter som mer eller mindre redan hade en skylt på dörren där det stod "Välkommen till C&M". Som man redan inrett i skallen. Besvikelsen, stressen. Jag är jättetrött. Jag vet att det är en ynnest att ha råd att köpa ett fint hem i innerstan, men just nu orkar jag inte vara kåt, glad och tacksam utan känner mest stresspaniken vältra sig fram och tillbaka i magsystemet. Jeje. Har fått svar från Friskis&Svettis också, som jag verkligen inte är glad för. Jag ska saxa lite ur det sen, känns inte helt ok att publicera hela brevet på webben rakt upp och ner.

7 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Visst är det rubbat? Hela årslöner trycker man in utan att tänka.

Varför inte publicera det?

2/02/2010 1:30 em  
Blogger Chris sa...

anonym, ja så jäkla vrickat. jag vill inte publicera hela därför att jag tycker att det vore ojuste mot den som svarat. jag kan klippa och klistra lite och kommentera, men inte ta det rakt av med namn och grejer. får försöka att inte ta citat ur sitt sammanhang och på så sätt göra det ännu värre än att cata in hela.

2/02/2010 3:25 em  
Anonymous Julia sa...

Uff.

2/02/2010 6:01 em  
Anonymous tibou sa...

kram!!!

2/02/2010 7:03 em  
Blogger Christina sa...

julia, ja uff.

tobou, tack =)

2/02/2010 9:51 em  
Anonymous Anonym sa...

Christina, men om man vet vem du är kan man få läsa mailsvaret då? Du kan ju göra en forward.

2/03/2010 8:14 fm  
Blogger Chris sa...

anonym, absolut!

2/03/2010 9:13 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida