fredag, juli 06, 2007

chris

"jag har aldrig sprungit nåt lopp i hela mitt liv men idag är det ändå känslan av att vara på upploppet. eventuellt upphällningen. imorgon börjar semestern och jag ska sova på nätterna och morgnarna och kvällarna tills jag är pigg igen. (ha, har man semester i fem månader?)

men alltså, sthlm är lugnt ändå, han härjar runt i skogarna på nån form av cykel och jag har börjat bygga sluthacket här på ett vis. just nu är det rad 92 i reorganizer::process() som gör mig aningen förbyllad. jag tror jag förstör mina objekt istället för att lägga dem i dequen, men jag fattar inte varför. k-h ba, jaomen sidär får du göre, blabla, du har ju ett ritejnat objekt blabla...

?

hur som helst.

ikväll är det grillrendevouz hos g's päron, jag ska grilla halumiost. jag förstår inte grejen med halumi så jag bryr mig inte hur det stavas. jag tror att det är en form av plast? till det ska jag äta en krispig sallad och dricka rosé. rosé är iofs jävligt sommaren tvåtusensex men jag är lite efter.

jag har långa, pärlemofärgade naglar. det händer en gång om året och det är nu! sörjer kanske lite också att man inte är på roskilde.

hoppas ni har det bra på kontinenten. många puss,
chris"

6 kommentarer:

Blogger Matt sa...

Jag tycker rose verkar väldigt mycket 2007 också. Varenda liten snärta sitter och pimplar det på uteserveringar över hela staden.

7/06/2007 10:16 fm  
Blogger Chris sa...

har sett det också men visst började det förra sommaren? roséhysterin? minns när man i princip bara kunde köpa two oceans på systemet för ett par år sen, det enda i vettig roséväg.

je suis un snärta!

7/06/2007 10:26 fm  
Blogger Studiomannen sa...

Haloumi är nog bra att täta badrum med. Men grillat med lite olja och vitlök smakar även syntet mums.

Christina, darling: jag skrev det inne hos mig som ett svar till dig. Du är inte som alla andra och det är en komplimang. Just nu fick mitt ego en boost out of nowhere, så just nu är jag bäst, men du är fan tvåa, babe!

7/06/2007 11:51 fm  
Anonymous Anonym sa...

Roskilde är ett lerhav. Regn och rusk. Var glad att du inte är där.

7/06/2007 9:42 em  
Anonymous Anonym sa...

det är underbart att bara kunna sova. även om man har en vecka eller fem månaders semester.

7/08/2007 1:17 em  
Anonymous Anonym sa...

tack för mailet:-)

7/09/2007 10:09 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida