onsdag, juli 16, 2008

En meter och fyrtio centimeter

Hej igen hatboken

Jag slutade plugga och var aggressiv ett tag istället. Sen anlände den nya sängen som vi köpte förra veckan (världens snabbaste IKEA-besök fö) och jag fick ett projekt att hålla huve sysselsatt med. Och musklerna, jävlar vad tungt det är att flytta runt möbler själv i en liten lägenhet. Kände mig värsta smart när jag lyckades konstruera en hävarm av en sänglåda och kunde vända sängen rätt utan att bryta av bena. Eftersom en 1.40-säng egentligen är för bred för sovalkoven fick jag också nöjet att montera ned garderobsdörrarna och sätta upp ett "fräscht" linnetyg framför istället. Linan det hänger i är ett spisvältarskydd? Jao, är så jävla ingenjör ju. Vet ni vad garderober med skjutdörrar kostar eller?! Note to self, köp skjutdörr för lön asap i september. (Listan på inköp i september=löjlig.)

Nu ska jag bränna några bruschetta i ugnen och slötitta på tv resten av kvällen. Har hört talas om att många program nu för tiden inkluderar en skenhelig jury och folk som pratar skit om varandra, tänkte försöka hitta nåt av dem.

Hej då hatboken, ses imörrn.

2 kommentarer:

Blogger Matt sa...

jag råkade hamna framför ett sånt program idag. något med pussycat dolls (fittkatts dockorna)

7/16/2008 9:10 em  
Blogger It´s all about me sa...

Tack för din kommentar i min blogg, jag blir jätteglad över engagemang! :)

När jag inte är lika trött ska jag ta mig en titt i din blog också, jag har sett titeln förut!

Kram tillbaka!

7/16/2008 10:46 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida