måndag, december 15, 2008

Kaka! a christina and oskar production

Bloggen: mitt personliga reklamprojekt. Se, min första film! Verk! Jag har redan röjt i hyllan, guldpalmerna måste stå nånstans. Hade Oskar över på middag och tillsammans skapade vi detta. Alla har ringt. DN ville ha oss på mittuppslaget, SvD föreslog göra en vinkling om den fabulösa entrepenörsjorden Svärje och vilka underbara groddar som frodas däri, och Coop nära skickade en offert på en reklamfilm. Jag har redan idéer. Tänker härlig mänsklig etnoblandning som rappar och älskar miljön? Nej just, redan gjort. Nåväl, idéer finns det gott om! Välkomna med recensioner och försök gärna förstå den subversiva flirten med femmerörelsen.


kaka! a christina and oskar production

Make your own| Clone and edit

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

får kika hemma, har såklart inte administratorsrättigheter på jobbet och kan inte riktigt med att be om att få flash installerat för att kolla på film på jobbet....

puss!

12/16/2008 10:19 fm  
Anonymous Anonym sa...

skaffa upphovsskydd nu genast :)

12/16/2008 10:10 em  
Anonymous Anonym sa...

e, jag blev galen på att inte vara admin, så nu är jag det =). man fick lova att inte installera saker och fylla i en blankett, men vad är det för mening att vara admin om man inte installerar saker??

darling, hehe, smart tips!

12/17/2008 8:33 fm  
Blogger egoistiska egon sa...

hahaha!

12/17/2008 10:29 fm  
Blogger k sa...

Haha, mmm. Kaka!

12/17/2008 10:09 em  
Blogger eff sa...

C is for cookie. That's good enough for me.

12/18/2008 10:05 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida