måndag, augusti 31, 2009

Smashing pink ladies!

Lovade ju att inte träningsblogga men jag tänker underkläder måste vara undantaget. Är det inte lite komiskt att mina finaste trosor sen idag utgörs av ett par knallrosa funktionsditon, så säg. Min underklädessamling, lieber Gott im Himmel. Den är uhuglyh. Obs, beror ej på relationsstatus, den var i princip ännu värre innan vi hookade up. Sladdrigt, urtvättat, resårband av tvivelaktig karaktär. Mitt ex fångade upp en gammal BH som råkade ligga framme här en gång och ba: men HAR DU INTE SLÄNGT DEN HÄR. Vi bodde ihop när jag var tjugo, liksom, jag är ett suhunkoh.

Mat nu.

2 kommentarer:

Blogger Anna-Karin sa...

Åh, trevligt att det finna andra än jag som är på det där sättet.

9/01/2009 11:53 fm  
Blogger Miss Baglady sa...

Äsch, viktigt då.. :)

9/02/2009 3:34 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida