söndag, september 13, 2009

Fika på Esters

Jao. Jag har träben deluxe. Det kändes ok imorse men nu börjar det ordna upp sig, som han sa. Hursomhelst, det hindrade inte en promenad upp till Esters Te- och kaffehandel och en fika med underbara Julia i förmiddags. Fantastiskt trevligt! Jag drack kaffe, Ethiopian horror som Julia läste på skylten, och fröken Skott te (Ljuvliga Höjder?). Annars inte mycket till affärer idag. Kanske ska ta mig i kragen och laga mina svarta byxor. Sy in halsringningen på en tröja så jag inte blottar bh-banden. Kan vi inte bara komma överens om att båtringningen borde förbannas? Det är möjligtvis ok snyggt på en del, med det är gruvligt opraktiskt och jag tycker att vi har kramat klart det modet nu. Bra. Nu ska jag dricka mer kaffe.

1 kommentarer:

Anonymous Julia sa...

Lyckliga stunder, tror jag.

/underbara hon

9/13/2009 5:52 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida