måndag, februari 26, 2007

En liten lista varsågod

Din stil i en mening: Mainstream-bohemisk (något gammalt något nytt något pösigt något omsytt).
Stilförebild: Katta, Ida och mormor
Vilken är din favoritdesigner: See by Chloé gör sjukt snygga saker (waaay too expensive).
Din morgonprocedur: duscha-hacka frukt-välja kläder-borsta tänderna-glömma nycklarna-dricka vatten-gå på toa.
Vad inspireras du av: plötsliga insikter och böcker om märkliga människor.
Hösten 2006 - vad gav den dig: love love love.
Vad tror du på inför våren: jag tror att bitrating blir hippt.
Det bästa basplagget: ett par hela jeans.
Färger just nu: grått (skräll), mörkblått och rött.
Skor eller väska: båda!
En ideal outfit: smala byxor, storblommig tröja, balettknut
Do's and don'ts: do: byxlängd à la Uma Thurman. Dont do: tighta byxor OCH tight tröja.
Ditt senaste köp: en leopardmönstrad tröja (ja, jag skäms och är officiellt tant).
Tre saker på vårens önskelista: självkänsla, bli bjuden på bio, en ny musikkille (min gamla Jens Of Sweden har banne mig börjat se trött ut).

6 kommentarer:

Blogger mitt fyrverkeri sa...

leopardmönstrad? näe nu...

2/26/2007 9:48 em  
Blogger LITTLE LUCY sa...

Men storblommigt, JA TACK!

2/26/2007 10:18 em  
Blogger .m. sa...

Vad hände egentligen? Jag trodde du var en sådan där hip stockholmsbrud och sen ba, leopardmönstrad tröja? Goddag tant liksom.

2/26/2007 10:29 em  
Blogger Jenny sa...

Du får mig att vilja börja sy. Jag vet inte varför, jag har inte sytt något sen i mellanstadiet, men när jag läser saker som mainstream-bohemsik så börjar det klia i fingrarna. Plus att alla klänningar jag budat hem från Tradera på fyllan skulle behövas sys in.

2/26/2007 11:06 em  
Anonymous Anonym sa...

maza, jag är så ledsen. förlåt mig.

susanna, eller hur! små blommor funkar också.

m, det sjuka är att hippa stockholmsbrudar _har_ djurmönster. det är galet, jag vet.

jenny, do it! fast man måste va på bra humör, annars klarar man inte sprättepisoderna utan hjärtattack.

2/27/2007 8:59 fm  
Blogger danne sa...

jag bjuder på bio. blir det bra? ;-)

2/28/2007 6:29 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida