lördag, januari 10, 2009

Undrar om kanal 7 är nåt nytt

Jag är sjuk, igen. Sjuk kanske är ett starkt ord, men förkyld iaf, igen. Igen! Det är stört, jag och min kille har haft delad vårdnad om en förkylning sen i slutet av november. Jag börjar känna mig tvungen att pallra mitt snoriga lilla arsel (?) till vårdcentralen och göra en odling. Egentligen har jag inget generellt mot läkare, om jag har ont i armen eller nåt sånt, men helt ärligt, de chansar nio gånger av tio? Typ kör ner en trästicka i halsen och skriver ut bredspektrumpenicillin oavsett vad de hittar där nere.

OMG Miss World-tävling på kanal 7, höööög sillisfaktor. Dock tror jag inte deras höfter är opererade, skönt se lite hips that don't lie iaf. Haha, ryskan sa just schelloo worrrld.

Okej, men förutom att jag och min kille är lika snoriga har vi ingenting gemensamt. Jag ba, nyss, "sen måste jag välja kläder klockan fem om vi ska gå härifrån klockan sex". Han ba, "jag ska sätta på mig det som luktar minst, sen kan vi gå". Oh the life. Själv kommer jag som sagt ta en timme på mig och vi ska bara möta upp Oskar, Gustaf och några random blokes och äta lite tapas. Förra helgen hade jag och min syster en shoppingorgie och en måste ju välja nu, för en kan inte ha på sig alla nya plagg samtidigt. Jag invigde den nya svarta Hope-toppen förra lördan, men Katta höll på att blotta mina bara bröst av ren konstruktionsnyfikenhet (ja inte ang männskokroppen dårå) så jag tror jag undviker den ikväll.

Annars har jag pluggat makroekonomi idag, inför tenta på tisdag. Ni vet vad jag tycker.

2 kommentarer:

Blogger egoistiska egon sa...

lycka till på tentan! :)

1/10/2009 4:52 em  
Anonymous Anonym sa...

tack sweetie! hur känns det med tanden?

1/10/2009 5:34 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida