måndag, januari 17, 2011

Från utboxen, jag bjuder

Hej kära föräldrar!

Jag borde läsa ITU-T:s standard om OTN just nu men jag dör av uttråkning så här kommer ett onödigt långt mail med min önskelista istället. Jag önskar mig eg bara en sak, och det är en duffel. Om man har lust att sponsra mitt kommande datorinköp med några fler slantar tackar jag iofs inte nej till det heller. Jag vet inte än vilken slags duffel jag önskar mig. Jag tänker mig att jag kollar upp detta och återkommer med mer precisa detaljer. En duffel, tänk vad bra! Den kan man ha hela livet och minnas sin 30-årsdag i, etc etc.

Av mina syskon tänker jag mig att jag ska efterfråga ett par stövlar. Nu när vårfloden kommer och så där. Visste ni att Västmannagatan varje april förvandlas till en fors och att kvarteret allmänt går under namnet Stockholms Venedig? Jo då. From den första april kan man hyra vaporetter utanför vår port och staka sig till jobbet.

Okej, nu ska jag fortsätta läsa. Kram och godnatt,
er äldsta dotter

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida