söndag, april 10, 2011

Ännu mer reklam!

Jag tänker här med göra lite skamlös reklam för min kompis nylanserade företag. Det heter SMSgrupp och genom att registrera en sån kan man nå en hel grupp människor med bara 1 sms, till kostnaden av bara 1 sms. Jag har gjort en grupp för min familj. När vi gör roliga/konstiga/nödvändiga grejer ihop skickar man ett sms och skriver KLOCKAN FÄM, och sen vet ALLA att det är den tiden som gäller. Jag tycker att man ska registrera en grupp nu genast!

Här är det ------------------------------------------------------------------>

Editerat: De ligger nu FYRA på appstores nedladdningstopplista! Före twitter!

2 kommentarer:

Anonymous e sa...

funkar det enbart inom Sverige, eller också för internationella sms?

4/10/2011 10:30 em  
Blogger Christina sa...

det är nog bara inom SE tror jag. det står säkert på deras hemsida annars! puss på dig, saknar.

4/11/2011 9:06 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida